torsdag 21. januar 2010

Me Myself and I

Jeg er en gutt på 16 år som bor i Trondheim, her bor jeg med foreldra mine, mamma og pappa. Jeg er gutt som har blitt påvirket av at foreldra mine er mye hjemme og en del borte, de jobber i Nord-sjøen. Det at de er nesten alltid hjemme er veldig greit synes jeg, når ingen av dem er hjemme er jeg til min tante og onkel. Vennene mine har vært med på å påvirke meg til å bli den jeg er nå, men egentlig har jeg forandret meg mest av meg selv. Nå for tiden lever jeg uten påvirkning utenom den klassen jeg går i på skolen min. Jeg legger verdiene mine i å leve bra og behagelig, jeg gjør for hva jeg føler er best. Ferdigheter er vel noe jeg ikke har mye av, jeg har ikke spesifisert meg for å bli særlig god i noe. Visst det hadde vært noe ville det vært dataspill. Jeg får ferdigheter ved å øve og prøve om og om igjen. Ferdigheten jeg har lært, er 100 % selv lært. Du tror vel at ved å ha passord på datamaskinen din at da vil ingen komme seg inn? Der tar du feil, jeg kan komme meg inn på den uten passord! Det kalles å kjenne datamaskinen. Jeg har interesser for å ta livet med ro og leve det fullt ut som jeg kan. Interessene mine har jeg vel funnet ut selv, det er jo det jeg vil! Interessene mine har jeg selv styr over. Mål i livet er vel jobb, kone, barn og bare ”chillen”. Jeg er fullblods norsk, mamma er fra Trondheim og pappa fra Stavanger.

1 kommentar:

  1. Det er bra du tar deg tid til å skrive dette sjenerøse blogginnlegger

    SvarSlett