torsdag 22. april 2010

Arbeid

1) Jeg kommer til å jobbe enten innenfor sikkerhet, politi eller data.
2) Grunnen til at jeg ønsker dette yrket er nok fordi jeg kan en del om data fra før.
3) Jeg må nok gå it eller data engineer.
4) Jeg må gå studiespesialisering på Gerhard Schøning
5) Det kreves svært lite for å komme inn på Gerhard Schøning
6) Det kreves svært høyt snitt for å komme inn på NTNU. Gode arbeidsvaner må til for å få høy karakterer.
7) Det blir bare mer om mer data i hverdagen og dermed kommer til å bli veldig viktig i fremtiden.

1 kommentar:

  1. Tror du ikke det kan være lurt med realfag fordypning dersom du skal bli ingeniør av noe slag? Dette ville jeg ha sjekka. Med gode arbeidsvaner kommer gjerne gode faglige resultat - det er bare å sette igang dersom du ikke allerde er det:)

    SvarSlett