onsdag 18. november 2009

Meninger etter skrivedag 27/10

Til tross for mitt gode engasjemang i faget ble det nok en 3'er i Norsk faget, både muntlig og skriftlig. Jeg hadde håpet på en bedre karakter, men jeg ser nå at det var veldig dårlig skrevet med mange slurve og skrive feil. Det at jeg mot argumenter meg selv og har "tåkeprat" , beviser at jeg må øve enda mer til neste gang og skrive mer argumenterende tekst. Se over teksten for å finne feil, det var ikke nok tid til dette. Nå er jo ikke argumentasjon mitt sterkeste side av norsk fage, det er vel ikke norsk i seg selv heller. Strukturen er noe jeg trodde jeg endelig hadde taket på men ikke hadde lært en dritt.

1 kommentar:

  1. Det er klart du har lært en dritt, ellers hadde du verken tenkt over det, eller sett i etterkant at du kan gjøre det bedre.
    Struktur er noe man må jobbe med over tid - og den tida har du heldigvis!

    Det er veldig bra at du ser hva som kunne vært gjort bedre med innholdet. Det viser kunnskap:)

    Du er jammen streng med deg selv.

    SvarSlett